שירותי תחזוקה

חברת "ג'י סיסטמס" מאמינה ודוגלת, בהענקת רמת שירות איכותית ומקצועית ללקוחותיה, לרבות מהירות תגובה, אדיבות ואמינות לכל אורך הדרך, החל מתהליך ההתקשרות הראשוני וכלה בטיפול בתקלות ובתחזוקת המערכת.

לרשות ג'י סיסטמס, עומדת מחלקת שירות לקוחות המאוישת ע"י מהנדסים, צוותי חשמל וטכנאים מקצועיים המיומנים בטיפול בכל תקלה.

הרינו שמחים להציע את שירותינו, שיאפשרו לשמור על המתקן תקין ופעיל כנכס מניב לעוד שנים רבות.

  1. שירות עפ"י קריאה :
    • ביקורי טכנאי למערכת, לצורך טיפול בתקלות ו/או שירות עפ"י קריאת שירות.
  2. שירות שנתי מקיף כמפורט :
    • תמיכה טלפונית ללא הגבלה.
    • ניטור שוטף באמצעות חדר הבקרה של החברה.
    • ביקורי טכנאי למערכת, לצורך טיפול בתקלות ו/או שירות (מערכת מסחרית – 4 ביקורים, מערכת ביתית – 2 ביקורים).
    • למען הסר ספק, מובהר כי, השירותים אינם כוללים את שטיפת המערכות ואספקת חלקי חילוף שאינם במסגרת אחריות.
    • טיפול מול יצרני הפנלים הסולאריים ומהפכי הזרם.
    • בדיקה שנתית מקיפה על ידי חשמלאי מוסמך והגשת אישור חשמלאי לתקינות המערכת.
    • הגשת דו"ח סיכום תקלות שנפתחו וטופלו במהלך שנת שירות, ככל שיידרש.
  3. שירות בדיקה תקופתית למתקן הסולארי:
    סעיף 5 בהסכם עם חח"י קובע כי: באחריות הצרכן לבצע בדיקות תקופתיות למתקן ולכל מערכות ההגנה שלו, לפי כל דין" (סעיף 5 – בדיקות תקופתיות).
    צוות הטכנאים שלנו הוכשר לבצע בדיקה מקיפה למתקן הסולארי, אשר כוללת בין היתר: בדיקה חשמלית מקיפה; בדיקה לתקינות הממירים והפנלים; חיזוק ברגים במקומות הנחוצים, ועוד.

 
בנוסף, ג'י סיסטמס נותנת שירותי כיוונון והארכת תקופת אחריות לממירים באופן מוסמך על ידי הגורמים המוסמכים.

  1. שירות כיוונון והארכת תקופת אחריות לממירים :
    • כיוונון ממירים ע"פ דרישות משרד התשתיות הלאומיות.
    • הארכת תקופת אחריות לממירים ע"י היצרן.
ג'י סיסטמס – הצעה להסכם שירות ותחזוקה שנתי

מערכת סולארית ליזמים